Friday, January 22, 2010

apesal ni !

jam sudah menunjukkan pkul 3.50am
tapi aku still xboleyh tido lagi
susah betul nak tdo malam ni
so aku pon jage la ladang aku
kat facebook kesayangan aku tu

then tetibe ayie comment aku
awww ^.^ he's my friend oke
satu matrik dengan aku tapi x pernah tegur dekad matrik
sebab : aku seorang yang sgt pemalu oke ;)
jangan fikir bukan bukan oke jaja !

aku suke kawan dgn dye
sebab dye sempoi giler + cool giler
xmacam lelaki lain gelabah xtentu pasal
bile aku main comment ngan lelaki
cakap aku ni playgirl la ape la
hah lantak korang la nak pkir aku ni ape
janji aku x kacau hidup korang oke

ayie ade problem sian dye
aku n ayie ade bele monyet
name dye kikoo n kikii
comel kan ?
hahaha dye same perangai dgn aku
sengal !

then comment jap dengan ihsan
coz dah lame KOWT x contact dye haha
ouh rasenye dye dalam kesedihan
kasihan sungguh rasenye
awak awak jgn sedih sedih oke
nanti saye bagi gule gule

pahtu laily comment aku plak
wow rindu giler kat dye
rupenye dye ade problem
aku pon settle kan masalah dye
besar jugak laa nak je cte tapi aku da promise
so aku xboleyh nak cte la

siannye kawan kawan aku
semua ade problem
aku just nak cakap kat korang
tabah oke hadapi dugaan allah ni
insyaallah allah akan permudahkan kerje kita

aku pon ade problem tapi aku x taw nak share kat sape
now aku macam dah jadi seorang yang perahsia
xpela bia lah aku simpan masalah aku ni
nak cte kat kawan tapi msti ganggu dorang


oke thats all
alia shahira