Saturday, January 23, 2010

sad . sad . sad .

hari ni umi naik hangin lagi . ya allah ape kene la dgn umi aku ni
asyik asyik aku je yang kene . adush ^.^
itu ini semua xkene . sebaik aku sayang umi aku
ye aku sangat sayang umi n aku bersyukur coz still ade umi aku lagi
umi u are the best mom in this world
i love u so fucking damn much sayang

bile aku balik matrik nanti
aku xdpat dgar suare merdu umi
aku xdapat dengar suare isya kejut aku pagi pagi
coz nak kene hantar ke sch
pahtu aku x dapat tgok daniel n arif gaduh berebut ps
pahtu aku xdapat dgr iqa mencarut carut
aku xdapat dengar suare ayah suruh aku breakfast n dinner
aww sedihnye

kali ni rase macam xnak balik matrik
nape mase cepad sgt berlalu ni haish sedihnye
esok da hari sabtu then ahad aku da balik
seriously aku benci balik matrik aku tue
balik ni dapat result UPS2
hope aku still boleh dapat 3.5 above even aku rase macam susah je kali ni
*sigh* *sigh* *sigh*
tawakal je alia shahira sayang oke
hurm

esok kene gerak awal but aku still xleyh tdo lagi
tadi harith pon suruh tdo tapi aku xngantuk lagi haish
aku nak gak cari lagu tue . lagu i'll be waiting for u by BOF
n tibe tibe air mate aku bergenang sekali lagi
aku rase sebak sangat now ni
dan akhirnye air mate 2 deras sekali turun
lagu tue sedih weh n aku dah jadikan background music kat blog aku ni
korang boleh dengar sekali kalau korang nak

oke la aku try nak pejamkan mate ;')
gud night