Tuesday, April 06, 2010

saya rindu dia

time aku tengah syok bace phy tadi aku teringat

tyme dia call aku dulu , tyme tue dye nak balik tempat study dia , dia from umah dia , malam tyme tue , dia suh aku teman coz dia sorang sorang , dia takud kowt . time tue dia call lame gila . sumpah lame . dari umah dye nak ke tempat study dia bukan dekad pon . jauh gak laa . dia call dalam bus time tue . then dia suh aku tidur coz time tue dah pukul 2am . aku pun tdo . ingat lagi time tue jumaat . then kol 3 dia call lagi sebab dia tengah on the way nak g masjid . nak minum katanya . haus . sian dia kan ? then dia takud sebab bunyi something . time tue rase nak g je dekad dia taw . sian dia sorang2 . then kredit dia habis , dia suh tunggu jap sebab dia nak topup kat 7eleven , x smpai 5 minit dia call ;) awak call saye sampai awak smpai kat kolej awak kan ? lame nye . sian awak kredit awak abis . saye rase macam nak putarkan balik je mase tue . sweet sangat . happy sangat ngan dia . awak saye taw awak akan bace post ni . saye harap saya akan bersama balik ngan awak . bak kate orang jodoh tue x kemana kan ? movie tue awak still simpan lagi kan ? jage elok2 taw movie tue ? ;') time ni air mate aku mengalir sebab aku terlampau rindu dia !