Monday, March 22, 2010

problem

entry ni aku nak tuju kat orang yang berkenaan
maaf aku terpakse post bende ni
aku x taw cmner aku nak contact kaw
dengan fb aku malas nak type pnjang2 da ~

aku taw kaw akan bace blog aku ni
aku mintak maaf sangat sangat sebab bersikap hambar dengan kaw
kau call berjuta juta kali
kau bagi msg berbelas belas kali
sorry buad kaw risau
memang aku x rep msg sesape pon sekrang ni
maybe aku nak menjauhkan diri dari semua orang kowt
mesti kaw akan cakp 'meggelabah gile budak ni'
its up 2 u nak cakap ape tentang aku pasni
aku oke je sekarang ni tapi aku ade problem siked
macam kau gak dulu kau kecik hati ngan aku kan
but now aku yang kecik hati dengan kaw
perlu ke aku btaw ?
dulu kaw x btaw nape kaw kecik hati ngan aku
so aku pon xkan btaw nape aku kecik hati ngan kaw
agak terguris gak la tapi aku still cool je
aku malas nak besarkan keadaan
aku rindu gile kat kaw tapi aku perlukan mase
dengan problem aku yang x selesai selesai sampai sekrang ni
dengan study n final aku lagi
aku banyak x catch up lagi
aku harap kaw paham nape aku buad camney
doakan aku berjaya dunia akhirat
insya allah lepas pspm aku contact kaw balik
kaw xpayah tanye kawan2 kite nape n ape yang berlaku kat aku sekarang
aku oke je kat matrik ni tapi macam aku cakap
aku nak ketengan coz aku ade prob besar
ye memang aku pendam bende ni
insyaaallah aku akan oke
sorry aku gune aku kaw dalam entry ni
aku xnak kite rapad lagi buad mase ni
thank sebab dulu kaw banyak kawan aku
aku hargai sangat sangat mase kau tolong aku mase aku kene operate dulu
aku harap kau faham keadaan aku sekarang
aku sayang gile kat kaw !