Sunday, February 14, 2010

excited dude !

hari : sabtu bersamaan 13 feb 2010

aku gerak umah g umah shiqa aka iqa coz 2 plan aku cuti ni
ayah umi n adeq aku aliahoho yang hantar
huaaa rase menyusahkan plak ouh
since fadzli x balik dari u lagi ( sedih giler )
sebaik ayah nak hantar ouh
sangat sayang akan ayah saye
( ayat skema macam beruk mak yek )
tetapi aku telah menipu mereka
ya allah alia dari mane ko belajar menipu ni weh ;'(
aku cakap umah iqa ade kenduri kat umah dye
jahadnye aku rase ouh . erm mintak maaf ye ayah n umi
lya x berniat nak tipu ayah . erm tapi tipu sunat xpe kan
actually g umah iqa setengah jam je dari mah aku
tapi gare gare aku yang terlampau overconfidentnye aku salah bagi direction
bayangkan umah iqa kat kota damnsara je
tapi aku salah bagi direction kat ayah aku
sampai ke kepong dan bapak jauh la
last last adeq aku yang ingat jalan ke umah iqa
even dye pernah datang sekali je
aku ni ntah berape kali ntah tapi still
x ingat jalan nak ke umah dye sumpah pelupe aku ni

14 februari 2010

hari ini aku hang out dengan iqa
dah ajak shark tapi dye cakap dye busy coz dye nak exam
so gud luck to u n kawan kawan kite kat uia oke
dah ajak nawa tapi nawa kate dye ade kenduri kat umah dye n cousins dye datang
dah ajak aze' tapi aze kat kg coz ade sedare dye kawen
so nampak nye aku dating dengan iqa je laa

bangun kol 10 pagi terus lapar then makan nasi lemak
after that g bawak rabbits iqa main kat luar
ouh sangat comel rabbits dye

rabbits yang comel comel giler ouh !

nanti aku upload oke jangan risau and then terus siap siap sume
cadang nak pergi curve je tapi at last kiteorang tukar plan
haha sumpah sengal last2 g ou
pergi dalam kol 2pm cm2 laa coz cab lembab nak datang
bodo punye cab weh

sampai sane terus nak beli tiked tapi ya allah ramai giler orang nak beli tiked
terus reject nak tgok movie ouh
actually nak tgok sangat the wolfman oke
then kiteorang sangat lapar tyme 2
tujuan utama kiteorang nak hang harini ialah iqa nak belanje aku !
so cepad cepad g kenny rogers and cepad cepad order
tapi sunpah aku tggu lame gile weh sampai berasap dah perud aku n iqa

muke aku menahan kepalaran !

iqa semakin gile apabila menahan kelaparan

yela ramai gilee kowt kat situ ! demm giler
last last makan smpai perud buncit yang amat dan

happy bile makanan dah sampai

kiteorang x larat nak bangun huhu sian x abis ayam 2 ouh
then jalan jalan smpai kaki melecet coz aku gune wedges
mase tengah menahan kesakitan yang teruk 2 kan
japp aku pun x perasan sebenarnye yang aku jalan sane sini
pahtu ade orang laki tegur

'kalau ye pon cube jalan lurus.jangan amik line orang lain'

aku xtaw la dye tujukan ayat 2 kat sape coz tyme 2 awek dye sebelah aku
kalau dye tujukan kat aku memang aku nak je cakp

' weh ingat ni bapak ko punye jalan ke hah '
' ala awek ko pakai skirt dahlah senget bodo '
memalukan betul

hahaha xpasal pasal awek dye kene ngan aku
yelaa sedapp hati je nak perli aku weh
sebaik aku ni penyabar orangnye ^.^

aku terus cari selipa kat tropicana life haha sebaik ade ouh kedai bukak ;')
punye lah lame aku n iqa jalan semate mate nak cari
kedai yang bukak harini ( malang betul ) =.='
baru laa rase lege gile weh pahtu

selipa baru saye !

then belikan kan buday card for balak adeq aku ( alia athira )
n baju kat Wh sebab banyak kedai yang xbukak harini
so kepada haziq : HAPPY BECOMING BIRTHDAY OK ;)

then jalan jalan agi weh smpai xde arah tuju haha
then aku n iqa nak gak tgok the wolfman so terus la g tempat beli tkied
bapak ramai weh sumpah sesak nafas aku
dengan bau yang amat tidak menyenangkan
tapi dengan niat yang sangat nekad aku n iqa tetap beratur gak
tyme 2 kol 4.45pm aku beratur smpai kol 612pm weh !
bayangkan =.="
nak tgok kol 5.45pm tapi x sempat da n da sold out
so terus amik pukul 8pm punye ouh
tetapi ade berlaku perbalahan siked =.='

balak iqa marah sebab lambat sangat kiteorang balik
sebab : kiteorang ni perempuan and keluar berdua je


waa lame gile joe call =.='
sampai aku pon kene sound ;')
huaaa kesiannye kat aku
last last settle yang kiteorang kene balik pukul 9pm

jap jap aku nak forward ayat joe

sorrylah aku bukan x percaye shiqa . 10 is too late .
aku still x percaye orang2 yang still hangout pukul 10 2
mat rempit ke ape ke . bahaya . i cant risk shiqa datmuch

dye x selalu kua lambat sangat
korang plak berdua je , naik public transport plak
aku risau sangat
aku sory la kacau korang tengok movie
tapi kalau dye tye aku dulu bfore pape aku x rosakkan
pape yang korang buad
sorry eh

aku janji aku bayar oke

dont worry i owe u more than that ticket cost
i owe ur understanding gak
tengs sebab paham ok
shiqa maybe x paham haha
xpe la biar je laaa
nanti dye paham
serius aku apprcte ko sangat nanti aku belanje ko aeh mama

awww gile la joe ni
overprotecting gile ouh dye ni
terharu benar aku apebila memace msg joe ni


so aku po tgok cte the wolfman 2 xsmapai setengah jam je weh
bapak lame iklan bodo dye tue ~
balik then terus update blog
sekian =.='

mood : penad gile tapi excited nak update coz esok pagi ayah n umi amik aku nak bawak g pahang . if korang nak tgok pic lagi . tengok la kat fb aku ok coz aku x larat dah nak upload n arrange pic =.=" mate aku x leyh bukak da ~