Saturday, February 13, 2010

bi presentation ;D

GAH akhirnye !!
MyEm0.Com
lepas gak buad presentation pasal premarital sex .
Oke oke aku tau tajuk 2 sangat busan oke
MyEm0.Com
So kiteorang pon buad la lain dari yang lain ;DD
Masuk movie itu . movie ini macam macam movie kiteorang masukkan ;DD
Then hasilnye amat amat menggalakkan ;DD
MyEm0.Com
Mase kiteorang present pasal promotion aritue kan kiteorang dapat the best group oke ;)
then after kiteorang present pasal research bi 2
Teacher n my classmates sume suke ngan our presentation ;D
Wow aku pon gelak gak laa
MyEm0.Com
Ceh pujian yang sangat buad aku kembang n group aku gak ;DD
Yang paling penting tengs 2 alex !!! ouh sayang gile kat dye
Huhu dye ni memang baik . suke kawan ngan dye .
die kristian dye baik sangat
Tapi satu jee , dye x penah buad tutorial oke !
MyEm0.Com
Bile ade kuiz je dye cepad cepad pergi jumpe aku tye aku pasal tajuk yang akan kelua tyme kuiz 2 haha
Tapi memang aku pelik ! sepanjang exam yang kiteorang amik ni !
Dye x pernah x dpat 4 flat ! grc ! xtaw la cmner dye study
Huhu mase first aku kenal dye mase orientasi taw
Aku saje je nak usha result spm dye
11a1 oke ;D
MyEm0.Com
Hahahaha memang aku nak tercabut kowt aku punye jantung ni
Hahaha ;DD
Then muet dye dapat band 5 ;) so dye selalu ajar aku BI oke ;D

video akan di upload nanti ! ;)