Sunday, January 17, 2010

xleyh blah .

oke oke tadi ade kes kat umah aku smpai ira g kejut ayah n umi yang sedang nyenyak tdo
sangat sangat la cuak oke bende 2 tapi aku yang paling menggelabi gile
pergi jerid jerid kuad kuad sampai umah sebelah bangun
xke gelabah 2 namenye haha bangang ko alia
kejut orang yang sedang nyenyak
hahahaha oke aku nak gelak kuad kuad bia smpai pecah perud yang buncit ni
hahaha malas ah aku nak cite
kalau aku cte kompom korang cakap umah aku kat hutan
and aku baru je edit myspace aku bia lagi ceria
tetibe dye stuck plak so macam aku nak hempas laptop aku ni je oke
tapi sayang coz umi xkan belikan aku lappy baru selagi aku belum masuk u !
ouh rase macam nak lappy baru sahaja
bia ade aku yang gune lappy ni
hahaha ko gune aku punye weh then aku suh umi tukar aku punye
oke x gemuk aliaHOHO ? hahaha
haha ouh still xleyh tdo agi n esok hang out kowt
haish mintak mintak jadi la coz busan gile duduk rumah ni
unline 24 jam nak tgok movie pon muakk daa
oke kene gak tdoo takud esok x bangun haish
have a nice dream korang