Friday, January 15, 2010

memang macam **** !

Oke post kali ni memang aku meradang gile
Memang la
Tyme 2 da pukul 4.30am oke
Tyme 2 aku sebuk layan cte BOF
Then ade owang call umah aku
Adush sape plak yang mengganggu malam2 bute ni
Then aku angkat la
Berlari 2 nak angkat takud ayah n umi aku terbangun
Bile angkat aku diam je
Coz memang sebelum ni ade orang kacau umah aku
Aku xpaham pe masalah dorang la kan
Tapi memang sangat sial la oke !
Sumpah aku marah gile
Aku xtaw la nak start cmne
Nak btaw pon macam x elok gak
Tapi ...
Erm oke nak tau ape aku dgr ?
Dgr orang tengah buad seks . n that bitch mengerang kesakitan .
and so whatever la
aku malas nak dengar suare2 yang fuck gile tue !
Sumpah babi weh aku cakap .
Tyme 2 aku diam je
Terkejut giler duh
Ade orang jugak yang perangai macam 2 kan
Sumpah aku cuakk weh
Aku tgu dalam setengah jam jugak la
Then tetibe ade suare jantan ni
Garau gile nak mampos weh
Dye ckap

‘elo..elo..elo..(tyme ni bulu roma aku gile meremang weh) sape kat saanee 2 ?
jom main jom . aku datang rumah kaw .

Pergh gile seram weh .
aku nak ngs pon ade nak jeri pon ade .
dye cakap berulang kali dahh .
memang pukimakk gile weh orang 2 .
dye xpuas haty ngan keluarge aku ke ?
memang babi gile la orang 2 .
ya allah sumpah tyme 2 aku cuak n aku terus bace al fatihah n ayat kursi .
bia dgr sekali suare aku yang merdu ni !
hahahaha
lepas aku bace dye terus diam .
xlame lepas 2 baru dye letakk .
ya allah jauhkan lah keluarga aku daripada perkara yang bukan bukan ya allah .
kau berilah keinsafan dan pengajaran kepada kepada pembuadnye ya allah aminn

Now ni aku takud gile sorang2 kat umah .
bukan pengecut weh tapi memang aku cuak .
bile aku sorang2 je aku make sure yang sume pintu umah aku dikunci !
huhu

p/s : post ni sangat banyak aku mencarut . harap maaf !