Sunday, January 10, 2010

hang out !

arini aku hang out kat pavilion
dengan yana , adeq dye (aqilah) n kawan yana
MyEm0.Com
giler lambat duh dye touch up muke
make up . rambut dye lagi
sumpah aku tggu mcm siput je tadi duh !
MyEm0.Com
then dye drive from her house to KTM kepong
sampai BB jumpe aliaHOHO
dye ngan community dye
aku ngan kawan kawan aku
act nak jumpe kaka angkat tapi
xsempat coz dye balik terengganu arini
xde rezeki
MyEm0.Com
then lepak sane
haish ramai tul orang

ade insiden yang berlaku
MyEm0.Com
mase nak beli tiket monorail
polis 5 orang kejar budak 3 orang
sumpah cuak
dah la dorang lari depan aku
lau dorang laggar aku kompom aku melayang
( wow ringan nye aku smpai boleyh melayang )
haha
MyEm0.Com
then makan kat mcD
aqilah dah lapa . after makan g sungei wang .
then g pavi balik
sumpah kaki aku sakit weh !
engad nak jumpe kawan yana kat TS
but aku suh dorang datang pavi
haha
jahad nye aku !
MyEm0.Com
engad nak tgok movie tapi sumpah ramai nak maty
so cancel je la
then kol 5 nak balik da but aliaHOHO ade photoshoot
delay sampai 7.30pm
MyEm0.Com
smbil tue minum jap kat coffee bean

ye la nak gak cari tempat duduk memang xde
after that hujan turun sgt lebat !
gile kentang ah
MyEm0.Com
aku n iqa pon berlari lari anak g monorail
huhu sumpah hujan lebat
cake secret recipe pon sudah cair !
then tahan bus kat mid na balik umah plak
satu hal
kiteorang berdiri sepanjang perjalanan
gile kaki aku sakit weh !
then balik umah dalam kol 10pm
haish sebaik ayah n umi x marah
err ehh dorang x marah ???
giler pelik ???
dah la balik lambat nape dorang xmarah ??
haha xpe xpe lagi bagus dorang xmarah

den umi ckap
'hye lya . ingad x ingat rumah da'

aku senyap jer ^.^
dalam haty aku ckp
'ala ckp je la umi rinduu lya'
MyEm0.Com
^.^
yeah umi da baik ngan aku ^.^
love u umi !
ouh sudah penad ! aku off dulu

psst : aku cuty 2 minggu ! giler besh ! satu lagi . dalam 2 hari ni 250 aku da belanjekan weh
aku xtaw ape yang aku beli .
duet memang macam air ! xpe elaun banyak agi ^.^

some pictures ^.^
sorry xbanyak letak
penat nak upload wawa ;)

yana . aini . sheera


yana buad muke bangang dye !


terpakse pusingkan kepala anda oke ^.^

tandas sahaja !


aqilah . yana . aini


momok ! haha ^.^
sangat takut apabila melihat gambar ini !