Thursday, November 26, 2009

finally ^.^

pengakuan berani mati

saya mula suka matrik saya
matrik negeri sembilan

sebab sebab

dapat cikgu yang besh giler

cikgu zaki ( chemist tutor )
ajar bersungguh sungguh smpai aku paham tengs ckgu !

puan suzliana ( physic tutor)
syg ckgu sgt2 ! ckgu aja mmg sye paham . hehe

mr mark(chemist amali)
sir ! u are the best haa report cepad siap coz u terus btaw jawapan dye kan haha

ckgu muhammad(kemahiran dinamika)
perg ! ckguu mmg masyuk ! besh ouh ckgu ajar !

ustazah zakiah
yeah ustazah rock ouh ! syg awk !

ckgu shatri ^.^(math tutor)
mule mule ingt ckgu garang tapi act ckgu baik sgt !

puan yat(physic kuliah)
hehe ckgu sorry lau sye tdo lam kuliah ckgu !

miss zanirah(english)
i like ur style ouh !


walaupon internet telah ditutup tetapi aku mule suke dgn matrikk aku 2 ^.^
thank god ^.^
aku da mule terima kenyataan yang aku suke matrik aku