Thursday, October 22, 2009

sedih ade gembira ade

Sume ade msalh ngan kawan , bf sume2 la ... aku pon ade msalh .. maybe ni salah pham kot , ntah la tak taw nape tetibe jadi cmney .. hmm so kepade mira . n kite taw yang awk akan bace blog ni gak kan . dat tyme memg kite xde kdt , siyesly kite xde kdt ... hmm bukan sengaje xnak reply msg adeq 2 , n mase study week 2 , bukan kite rancang pon kite nak g math n phy lecture ngan fara .. kite taw adeq kecik ati coz nampak kite ngan fara je kan .. ye kite taw , n tyme 2 adeq ngn roomate adeq , so xnak la kite ggu . n mase kite kat bilik yana n kite tdo sane , sorry x singgah bilik adeq dulu . bukan xnak singgah . bukan sombong tapi hmm xtaw la .. adeq taw kan sebab ape .. so sorry ok . jgn kecik ati taw..

And fara cite bile fara sebut je pasal kite or name kite kat adeq , adeq akan nangis .. sumpah kite rase bersalah tyme 2 taw ..bukan maksud kite nak buat cm2 . and bile fara ckp ape yang adeq ckp kat fara . kite rase terkilan sgt2 . nape adeq pk jauh sgt .. adeq ckp ‘maybe kite xpenting dalam hidup lya lagi’ cm2 kan ?? hmm no la u slah syg .. adeq penting la dalam idup kite .. penting sgt sayang . owang hepi sgt bile dapat kenal ngn adeq , adeq tolong kite , tyme kite sakit .. adeq tolong kite belikan maknn .. adeq jage kite . bawak buku2 kite . adeq mmg penting lam idup kite ok ..

And kite xnak adeq sedih2 lagi . maybe tyme xm kite bz coz xsame kan tmpat exam . 2 yang renggang siket .. tapi x bermaksud kite nak jauhakn diri dari adeq ok . huhu . jgn pk negatif . adeq lau bace post ni .. kite nak mntak maaf sgt2 wat adeq terase dgn ape yang kite buat .. kite sayang sgt ngan adeq . tengs for everything ok . really love u . muah ;DD xmo sedih2 taw . lau ade prob jumpe je kite ok .

Yana . ko plak !! haha syag duh kat kau . cmne ar aku boley jumpe orang yang sekepale ngn aku !! haha best suit ~ aku taw ko baru je lepas hysteria haha pasal balak ko yang bodo 2 kan . haha let by gone be by gone ok . chill sahaje mcm aku hahaha ayat cm sial x yana ?? haha mampos la kan . ala ko cun weh gerenti ramai nak haha . setakat petik jari kan . haha . weh weh pasal budak dalam pic 2 . ko nak kenal x ?? haha ko tye sendiri adeq ku . hah ant lau aku hang out ngn adeq aku . aku btaw kaw . boley la kau bukak mate kaw luas2 haha . haha ko ingat x tyme ko ngan aku jumpe ckgu zaki .. haha sumpah lawak aeh . boley plak ckgu join kite sekali kan !! haha tapi ko x aci weh dating ngn ckgu malm2 kat unit , x ajak aku !! suit kaw yana , jeless mongek haha , ala tapi ckgu nak jadikan kau isteri ke2 ar . aku xkesah haha . aku ade mr mark hahahaha . astagara alia . mengucap mengucap . huhu , tapi siyesly weh aku sygg kaw !! ;DD muah ,