Thursday, October 22, 2009

post lame . xupdate2 ha

Arini ari last aku study tuk pspm yeah akhirnye berakhir gak sume ni . huhu . tapi memang aku xpuas ati ngan pembuat soalan 2 . ya allah sumpah susah !!! xpenah aku jawab soalan cm2 before this . bapak susah !! lagi2 kimia paper 2 . huhu ingat nak target A for chemistry ~ tapi sume tggal kenangan je la jawabnye , ramai giler ckgu ckp ‘ sape yang dapat a chemistry memg kireorng respect ar’ ...

CIKGU ZAKI !!! asal soaln dye susah nak mati ckgu !! penat saye bace huhu tapi yng keluar 2 . sorry lau xdpat result yang baik for chemistry . siyesly takut ~ huhu kalau pointer 1.5 ke bawah memg selalmat tggal la matrik la . tapi ..

Xkan aku nak g POLI ~~ arghh TIDAK ~~ tak nak . huhu umi owang takut giler ayah marah lau owang dapat result yang teruk . owang xpandai umi ;( umi doakan lya ... huhu ..
Mase math paper 1 kire senang la . tapi math 2 ya allah memg hancur ~ memang soalan cm taik argh . tyme ni memg aku ngs giler ar . then umi call . umi ckp aku da buat yang terbaik da . huhu umi lya takut ngan result lye ;( then malm 2 ayah plak call . huhu xpenah2 ayah call .. sumpah cuak .. ngatkan ayah nak marah coz pagi 2 aku ngs . upe upe nye ayah bagi kate2 semangat . sob2.. touching nye ...

Then dgr suare daniel ngs . huhu dye rndu aku upenye !! huhu , iel sabar la , t akk balik ok . akak pon rndu iel gak , t akk ajar iel taw , huhu sayg iel sgt2 . hmm now skrng juz tawakal je la . huhu .. ya allah tolong la hambamu yang dalam kesusahan ni ya allah . huhu ,takut sgt2 !!