Monday, October 26, 2009

huhu

petang tadi yana call
wow agak happy la
tengs syg
owh kaw g sunway bukan nak ajak aku
er tapi aku kne grounded la
hmm besh giler kaw boleyh kua mlm weh
parent aku strict sgt
tapi xpe aku happy ngn hidup aku skrg
happy ke yana hidup aku ni ?
ko sorang je taw kan yana
nak jumpe kaw lagi
siyesly
aku suke sgt kawan ngn kaw
hmm
miss u sayang
nt kat matrik ko janji tdoo bilik aku ok ;DD
xsabar
ko adeq n fara
im glad coz i have friend like u all
tengs
--kawan sgt penting . jgn la abaikan kawan korang ok --

aku mencintai sahabatku dgn segenap jiwaku . sahabat yang baik adalah seiring denganku dan menjage name baikku ketika aku hidup ataw selepas mati .
ku hulurkan tgn kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan
merasa senang . semakin ramai sahabat . semakin aku percaye diri aku sendiri .
aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tdak luntur baiknya dalam suka duka . jika aku dapat . aku akan setia padanya

mood: i miss my friends .=.=