Sunday, July 19, 2009

huhu miss u afie (;

assalamualaikum. .......hope korank bleh spend some time to read dis kay...neway,miss u guys a lot!!!seriusly. ..da perpose of me writing dis is dat just for peringatan untuk kite bersama....

herm,ble kite dah tinggalkan kusess,bru aku sedar yg mcm2 perubahan yg dah berlaku kat aku and korank gak..ade yg makin baek and tak kurang juga yg makin ke arah negetif...lately nie aku tak tahu kenape aku tergerak sgt nak tulis nie,bcoz maybe it's not easy to deal with it dpn2,so lgi bagus tulis....

pergaulan kite kat dunia kite sekarang makin bebas....dah tak macam kat kusess,org tego2 which is amalan mulia actually...tego menego...just ingat lah,batas pergaulan kite..kite kene slalu ingat pasal agama kite,islam and betapa cantiknye islam itu...i know dat skarang ramai yg dah de pasangan.bgs la,ade someone nak support kite :) tapi korank ingt..lagi2 girls,bf kite blum tentu jadi suami kite.so,jgn lah serahkan segala2nye kat dia lagi..not yet,wait patiently for da rite time to come girls,it will be more meaningful.. and as for da boys,jage la gf korank elok2.sume nak kekal lame,so kene la beringat2...solat is really important..macam mane sebuknye korank jgnlah lupe solat...korank kene ingat,betape pandai nye korank,semuanye datang dari Allah..so kene sujud kepada-Nya tanda syukur...ape2 aje ingt Allah selalu,susah senang kite yg slalu bersame kite hanyalah Dia...dari kecik sampai sekarng dah byk sgt yg Dia dah bagi kat kite...korank prasan tak??cube la korank fikir...tak slah nak muhasabah diri....

smoking is fine...pandai2 la kan pkir sendiri bout dat...but guys,if minum arak and doin' ringin2 stuff is not FINE!!!korank ingatlah kat Allah..korank sume agama power2..jgn sekadar kat kertas periksa je...ingt kat parents korank...pkir dlu b4 buat kay,sayang lah diri kite...ajal kite takde siape yg tahu kan....so it's not worth it to nak follow org nak buat2 bende2 ni,just to let people know dat you're not kolot....pi mati la org nak kate ko kolot klau tak buat benda2 nie...pkir pasal akhirat,dunia mmg fun..but tiada tg hakiki..ingatkanlah member2 kite....same2 kite muhasabah diri....

aku nampak byk kelemahan dalam diri aku,and aku nak berubah....slowly, tak yah secara mengejut..it takes time..slow2. .korank bleh buat...korank kene ingat perkara pling penting dalam hidup kite adalah ISLAM and maruah kite..jgn islam itu sekadar di kad i/c sahaja....aku sayang korank and aku sedih tgk some of us yg dah byk berubah....

*sorie kalau bahase aku tak elok,or ade yg terkecik hati,tapi aku ikhlas...

sayang sangat kat korank,intan sofia zulfikar.... assalamualaikum. .pasum

[ yeah betul 2 afie . tengs coz ingtkan kiteoang , love 0408 . x sbar nak jumpe korang kat hk ]