Monday, May 04, 2009

4 MAY 2009 ---> TEMAN SEJATI

MOHAMAD NOOR FADZLI BIN MOHD RAMLAN

last night .. aku n fadzli clash dengn talak satu .
sdey gak la but aku yang mntak nak buat cmne .
we had been together since 24 november 2007 until 4 may 2009 .
sebabnye coz maybe aku da busan or mybe aku cm da mnympah or maybe sebab aku nak focus study or emmm entah .
akuh xtaw nape aku mntak clash .
mybe cm xde jodo kot .
owh bak kate owang lau jodoh x kemane .
dats ryte ?

semalam aku call dye coz aku nak abiskan credits akuh yang masih banyak 2.
b4 i call him . i called nawi about 30minutes like that la .
erm pity him . coz luke dye x baik lagi .
n den i called fadzli . coz dye bagi msg time 2.
so cepat2 aku g toilet tuk ilangkan ngntuk aku .

and diz is our conversation
A:alia
F:fadzli

A: ai
F: ai b . da tdo ker ? sowi la coz bagi msg .
A: no la . its ok . xde papepon la .
F: ok ok . now nga wat pe ?
A: xbuat pe pon . [hambar]
F: oh yeke . ok ok

senyap menyepi about 5 minutes .

A: ade pape lagi nak ckp x? nak stop da ni .
F: ouh da nak stop ke ? awl nye . lame la sikit . sori la abg x topup lagi la . 2 yang xdpat call .sori
abiskan wet b je kan .
A: no la mmg nak abiskan da . pasni lya da topup ok . 2 yang nak abiskan je trus .
F: la yeke?? owh erm ok ok . syg ... i juz want to say da i love u forever ok .
A: hahaha ok ok . xpe la .
F: xnak ckp pape ke ?
A: erm xde kot , hahahaha [aku buat2 gelak]
F: owh .... ok . erm tapi nape kite smpai jadi cmni . can u explain to me . [ suare dye da strt
serak2 basah la ]
A: hmm mybe lya da busan ngn abg coz kite lame sgt la .
F: oh yeke . tapi kenape ? asal baru skrang nak ckp ? nape x dari dulu ckp yang b da busan ngn
abg ? sebab ape jadi cmne ?
A: haha ang ni . lya kan da ckp kat ym ari2 .. lupe ke ?
F: owh sebab lya da benci abg ? cm2 ?
A: eh ade ke lya kate lya benci abg ??
F: ye la . lya ckp kat ym lya benci abg .
A: hahahaha yeke ? lau benci 2 benci la . hahaha[aku buat2 gelak]eh eh cmne nak pulangkan
sume barang2 abg 2 . sweater cap baju tie kasut ber . cmne nak pulangkan . b da masukkan
dalam box taw . sweatr pon da bsuh da . lau nak ckp taw .
F: ya allah . kasut sekali ? kn abg bagi 2 . xpayah la dulu . relax2 la dulu . ape ni ??? xpayah
la cepat sgt . lepak la .
A: xde la saje je nak bagi awal . hahaha .
F: sori la barang2 yang b bagi abg xnak pulangkan .
A: haha lya xkesah la . abg amik je le ok . x kesah pon .
F: hmm tengs taw [suare da start ngs da]
A: hahaha ok ok same2 la . erm eyt tengs 4 everythng tau . n sorry 4 everything .
F: same la ok . tengs n sorry gak taw .
A: haha ok ok . hmm t ckp la ok kat mama . kak bem . n kak ekin yang kite da xde pape ok . t lya
pon btaw umi gak yang kite da clsh . ingat taw tarikh ni .
F: haha arini bape ari bulan ? lupe la . abg kne ingt banyak tarik . ok t abg btaw la dorang ok .
A: arini 4 may la . hahahaha pe la cm2 pon boleyh lupe . hahaha
F: ok ok . ehh ingt x tarikh 1 march 2 . hmm syg b4 ni syg ade mmpi pape x?
A: mstilah ingt . dlam train 2 an . mmpi ? ade2 b mmpi nawi . huhuhu kiteowng gado ..
F: owh yeke? hahaha ermmm ok ok . [suare dye makn serak ] abg akn ingt smpai bebile ok .
A: hahahah ok ok erm study taw . pandai2 kaye2 . hahaha . nt lau lya suh anta memane xpe
kan as friend . hahaha
F: ok ok . erm after 6 years nak jumpe b balik au . i want to show something . ok .
A: show ape ? buktikan kejayaan abg aw .
F: ok 2 salah satu nye la . ade lagi satu .
A: b taw b taw , nak bagi b kete sport kan ?? ye ye .
F: la xde la . secret la . tggu je la . ok
A: haha t lau lya ade anak da tyme 2 cmne ?
F: xpayah la kawen dulu . stdy dulu . ok nt da graduate baru la kawen kan .
A: hahaha ok ok . eyt now kite jadi kawn je taw . erm bestfrend ok .
F: la xnak la kawan je . xnak la bestfriend je . erm teman sejati ok . lau kawen dulu siap la .
A: la bukan same ke ? haha xsure la . tetbe b kawen ngn senior upsi kan . mane la taw .
F: tgk 2 gatal plak .
A: hahah xde la memaen je la .
F: ok promise ok .
A: ok ok .
F: pasni xde la owang kejut solat kan . xdela owang suh makn . xde la sume 2 kan .
A: ala . biase la 2 hidup . wakakakaka . nt da de gf btaw la . haha nak taw gak ...
F: no way . abg xkan kapel ok . b pon same lau da ad bf 2 jgn la smpai ade ok . huhuhu [serak
balik suare dye .
A: insya allah b x janji ok .
F: ok syg .
A: k la . nak tdo la . bye . assalamualaikum .
F: ???? cepat nye . hmmmmmmmmmm k la bye love u 4ever lya .
A: haha ok ok bye

cm2 la perbualan aku ngn dye . aku kuar bape titik air mate je la .
sayang 2 memang sayang . tpi xde jodo . nak buat cmne kan .
byk lagi kiteowng ckp tapi aku lupe la . lame 2 . sejam lebih aku call .
dye nak g beli 2up malm 2 gak .
tapi aku ckp akuh nak tdo . sian dye . sorry fadzli .

ps: fadzli stu ari nnti msti awk bace blog lya ni . lya juz nak mntak maaf coz buat keputusan ni
ok . kite still boley kawan ok . awk xbagi lya tukar num kan . ok ok . lya xkan tukar ok . hope
wak berjaye stu ari nt . lya nak awk buktikan ok .