Friday, May 01, 2009

1 may

. wow .
cepat nye mase berlalu .
tengok2 da masuk bulan may ni .
. isk2 .
thats mean yang akuh da nak mule stdy balik da ni .
. erm ta nak . nak duk umah .
*menangis*
huhu pale akuh pon da berkarat da ni x diasah lagi .
malasnye .
nt jarang la akuh nak tulis blog da .
will missing my blog weh .
_______________________
arini gak aku nak g mah nenek akuh .
lame tol aku x g umah nenek .
erm rindu kampung ku .
maybe balik petang ni . nak potong rambut lagi .
memandangkan rambut ku da pnjang so aku nak potong .
*rimas*rimas*rimas*
________________________
petang ni aku nak lawat acik akuh kat hospital la .
dye kne demam denggi .
pity him weh .
huhuhu .
dye sgt2 baik ngn akuh .
selalu giler topup kan akuh .
huahuahua .
hope cik hafiz cepat sembuh ok .
__________________________
pasal upu plak .
arini kua .
aku hope akuh dapat lakan .
cuak seyh !!
takut ta dapt plak .
erm doa
*doa*doa*doa*
hope kepade followers lya yang sgt2 baik (:
hope korang dapt u yang besh ok .
amin*amin*amin*
n to ekin n afiq .
hope korang dapat course kulinari 2 ok .
insyaallah dapat ok .
amin .
lya doakan sumenye .